Usługi

Film jest odzwierciedleniem współczesnej baśni, w której dobro walczy ze złem.

Wychodzimy z założenia, że poczucie bezpieczeństwa dla producentów jest sprawą kluczową i z założenia odpowiednie przechowywanie danych powinno być sprawą oczywistą. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom proponujemy kompletny workflow z uwzględnieniem przechowywania materiałów kamerowych na macierzach transportowych ustawionych w RAID-5 i macierzach w RAID-6 na czas trwania produkcji oraz do późniejszej głębokiej archiwizacji – bibliotece LTO-8, gdzie kasety automatycznie są przewijane dwa razy do roku i sprawdzana jest spójność danych.

Wykorzystanie macierzy oraz szybkich złączy skraca czas wykonywania back up’u oraz archiwizowania materiałów dzięki czemu dailies oraz pliki offlinowe mogą trafić jak najszybciej do artystów i producentów, co naturalnie zwiększa ich komfort pracy.

Bez względu na kamerę jaka jest użyta do produkcji filmu, New Wave Film jest w stanie wykonać dailies’y w dowolnym formacie odpowiednio skrojonym do potrzeb klienta. Ze względu na nasze doświadczenie zawsze proponujemy przygotowane przez nas rozwiązania, jednocześnie słuchając indywidualnych potrzeb klienta.

W wyniku ustaleń i w zależności od przyjętego workflow dailies’y mogą być dostarczone z wypracowanym podczas testów kamerowych LUT’em, w naturalnej charakterystyce lub też po korekcji barwnej onelight.

W okresie preprodukcyjnym zawsze omawiamy z klientem sposób i termin dostarczenia dailies’ów.

Opowiadanie historii za pomocą obrazu i dźwięku ma miejsce właśnie na montażu offline. Zdajemy sobie sprawę na czym polega proces twórczy i jak przebiega – u każdego inaczej. Dlatego nasze montażownie są wyposażone we wszystko co potrzeba, aby każdy czuł się tutaj swobodnie i komfortowo.

Przetranskodowane materiały offline trafiają już następnego dnia na macierz konkretnego zestawu, dlatego montażysta może pracować nad filmem praktycznie od razu, w tym samym czasie co trwają zdjęcia do projektu.

Korekcja barwna i procesy kolorystyczne są sercem New Wave Film. Każdy projekt filmowy, niezależnie czy jest to reklama, serial, film fabularny, czy dokumentalny, wymaga współpracy wszystkich filmowców, którzy łączą swoją wyobraźnię, aby opowiedzieć widzom wyjątkową historię. Płaszczyzną owego łączenia jest obraz wyświetlany na ekranie. To tutaj spotykają się wizje i pomysły operatora, reżysera i kolorysty.

Do każdego filmu podchodzimy indywidualnie, ponieważ każda historia jest inna. Przy każdym projekcie naszą przygodę z kolorem zaczynamy już na etapie testów kamerowych, gdzie proponujemy różne rozwiązania techniczne i kreacyjne. Uważamy, że wizualizacje pomysłów są podstawą porozumienia między twórcami, dlatego już na etapie preprodukcji sugerujemy sesje korekcji barwnej, które pomogę odzwierciedlić kolorystyczne idee twórców i wypracować wspólny pomysł na warstwę wizualną filmu.

Stworzony w ten sposób „look” pozwala na większy komfort pracy scenografa, kostiumografa i charakteryzatora oraz wykorzystywany jest na dalszych etapach postprodukcji obrazu – przygotowania LUT’ów na plan zdjęciowy, dailies, czy też jako punkt wyjścia przy właściwej korekcji barwnej.

Do dyspozycji klientów mamy nowoczesną, skalibrowaną salę kinową oraz największy dostępny na rynku monitor referencyjny 4K o przekątnej obrazu 65″.

Czy dołączymy do Twojego projektu na etapie preprodukcji, czy już postprodukcji, zawsze cechuje nas chęć współpracy i kreatywne podejście do filmu, tak aby każdy najdrobniejszy szczegół został dopracowany a każda ramka obrazu była tak piękna jak to jest tylko możliwe.

Wokół New Wave Film gromadzimy wspaniałych artystów, kolorystów, grafików komputerowych i techników. Nasza infrastruktura pozwala nam współpracować z nimi w dowolnym formacie plików i w dowolnej przestrzeni kolorów – rec709, P3, ACES, dzięki czemu kreatywność w procesie kończenia filmu nie jest niczym i nikim ograniczona.

Połączenie wszystkich elementów składających się na ostateczną wersję filmu, ujęcia VFX, dźwięk, czy też subtitling odbywa się pod ścisłym nadzorem naszych techników a wypracowany workflow pozwala na szybkie przeprowadzenie wszystkich procesów przygotowujących skończony film do masteringu.

Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalizującym się w pomocy filmowcom w zdobywaniu wsparcia finansowego w postaci zachęt oraz dotacji od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (PISF). Od wielu lat oferujemy kompleksową pomoc w procesie aplikacji i pozyskiwania środków na produkcję filmów.

Wieloletnie doświadczenie 

Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w aplikowaniu o zachęty oraz dotacje. Dzięki doskonałej znajomości zasad i procedur PISF efektywnie wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu aplikacyjnego.

Wysoka skuteczność

Nasze działania cechuje skuteczność i efektywność. Dzięki wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu osiągamy wysoką skuteczność w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu środków na projekty filmowe.

Kompleksowa obsługa

Zapewniamy kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach procesu aplikacyjnego – od analizy projektu, przez przygotowanie dokumentacji, po monitorowanie aplikacji i finalne rozliczenie projektu. Jesteśmy z naszymi klientami na każdym kroku.

Zakres naszych usług obejmuje:

– Analizę projektu i ocenę kwalifikowalności do uzyskania zachęt i dotacji,
– Pomoc w przygotowaniu aplikacji i niezbędnej dokumentacji,
– Współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej na każdym etapie procesu,
– Monitorowanie postępu aplikacji,

– Rozliczenie projektu.

Projekty, przy których mieliśmy przyjemność pracować, to m.in.: „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży”, „Der Palast”, „Old People”, „Irena’s Vow”, „A Girl and an Astronaut”, „Perfect Addiction”, „Barbarians” oraz „Deutsche House”.

Wychodzimy z założenia, że poczucie bezpieczeństwa dla producentów jest sprawą kluczową i z założenia odpowiednie przechowywanie danych powinno być sprawą oczywistą. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom proponujemy kompletny workflow z uwzględnieniem przechowywania materiałów kamerowych na macierzach transportowych ustawionych w RAID-5 i macierzach w RAID-6 na czas trwania produkcji oraz do późniejszej głębokiej archiwizacji – bibliotece LTO-8, gdzie kasety automatycznie są przewijane dwa razy do roku i sprawdzana jest spójność danych.

Wykorzystanie macierzy oraz szybkich złączy skraca czas wykonywania back up’u oraz archiwizowania materiałów dzięki czemu dailies oraz pliki offlinowe mogą trafić jak najszybciej do artystów i producentów, co naturalnie zwiększa ich komfort pracy.

Wychodzimy z założenia, że poczucie bezpieczeństwa dla producentów jest sprawą kluczową i z założenia odpowiednie przechowywanie danych powinno być sprawą oczywistą. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom proponujemy kompletny workflow z uwzględnieniem przechowywania materiałów kamerowych na macierzach transportowych ustawionych w RAID-5 i macierzach w RAID-6 na czas trwania produkcji oraz do późniejszej głębokiej archiwizacji – bibliotece LTO-8, gdzie kasety automatycznie są przewijane dwa razy do roku i sprawdzana jest spójność danych.

Wykorzystanie macierzy oraz szybkich złączy skraca czas wykonywania back up’u oraz archiwizowania materiałów dzięki czemu dailies oraz pliki offlinowe mogą trafić jak najszybciej do artystów i producentów, co naturalnie zwiększa ich komfort pracy.

Bez względu na kamerę jaka jest użyta do produkcji filmu, New Wave Film jest w stanie wykonać dailies’y w dowolnym formacie odpowiednio skrojonym do potrzeb klienta. Ze względu na nasze doświadczenie zawsze proponujemy przygotowane przez nas rozwiązania, jednocześnie słuchając indywidualnych potrzeb klienta.

W wyniku ustaleń i w zależności od przyjętego workflow dailies’y mogą być dostarczone z wypracowanym podczas testów kamerowych LUT’em, w naturalnej charakterystyce lub też po korekcji barwnej onelight.

W okresie preprodukcyjnym zawsze omawiamy z klientem sposób i termin dostarczenia dailies’ów.

Bez względu na kamerę jaka jest użyta do produkcji filmu, New Wave Film jest w stanie wykonać dailies’y w dowolnym formacie odpowiednio skrojonym do potrzeb klienta. Ze względu na nasze doświadczenie zawsze proponujemy przygotowane przez nas rozwiązania, jednocześnie słuchając indywidualnych potrzeb klienta.

W wyniku ustaleń i w zależności od przyjętego workflow dailies’y mogą być dostarczone z wypracowanym podczas testów kamerowych LUT’em, w naturalnej charakterystyce lub też po korekcji barwnej onelight.

W okresie preprodukcyjnym zawsze omawiamy z klientem sposób i termin dostarczenia dailies’ów.

Opowiadanie historii za pomocą obrazu i dźwięku ma miejsce właśnie na montażu offline. Zdajemy sobie sprawę na czym polega proces twórczy i jak przebiega – u każdego inaczej. Dlatego nasze montażownie są wyposażone we wszystko co potrzeba, aby każdy czuł się tutaj swobodnie i komfortowo.

Przetranskodowane materiały offline trafiają już następnego dnia na macierz konkretnego zestawu, dlatego montażysta może pracować nad filmem praktycznie od razu, w tym samym czasie co trwają zdjęcia do projektu.

Opowiadanie historii za pomocą obrazu i dźwięku ma miejsce właśnie na montażu offline. Zdajemy sobie sprawę na czym polega proces twórczy i jak przebiega – u każdego inaczej. Dlatego nasze montażownie są wyposażone we wszystko co potrzeba, aby każdy czuł się tutaj swobodnie i komfortowo.

Przetranskodowane materiały offline trafiają już następnego dnia na macierz konkretnego zestawu, dlatego montażysta może pracować nad filmem praktycznie od razu, w tym samym czasie co trwają zdjęcia do projektu.

Korekcja barwna i procesy kolorystyczne są sercem New Wave Film. Każdy projekt filmowy, niezależnie czy jest to reklama, serial, film fabularny, czy dokumentalny, wymaga współpracy wszystkich filmowców, którzy łączą swoją wyobraźnię, aby opowiedzieć widzom wyjątkową historię. Płaszczyzną owego łączenia jest obraz wyświetlany na ekranie. To tutaj spotykają się wizje i pomysły operatora, reżysera i kolorysty.

Do każdego filmu podchodzimy indywidualnie, ponieważ każda historia jest inna. Przy każdym projekcie naszą przygodę z kolorem zaczynamy już na etapie testów kamerowych, gdzie proponujemy różne rozwiązania techniczne i kreacyjne. Uważamy, że wizualizacje pomysłów są podstawą porozumienia między twórcami, dlatego już na etapie preprodukcji sugerujemy sesje korekcji barwnej, które pomogę odzwierciedlić kolorystyczne idee twórców i wypracować wspólny pomysł na warstwę wizualną filmu.

Stworzony w ten sposób „look” pozwala na większy komfort pracy scenografa, kostiumografa i charakteryzatora oraz wykorzystywany jest na dalszych etapach postprodukcji obrazu – przygotowania LUT’ów na plan zdjęciowy, dailies, czy też jako punkt wyjścia przy właściwej korekcji barwnej.

Do dyspozycji klientów mamy nowoczesną, skalibrowaną salę kinową oraz największy dostępny na rynku monitor referencyjny 4K o przekątnej obrazu 65″.

Czy dołączymy do Twojego projektu na etapie preprodukcji, czy już postprodukcji, zawsze cechuje nas chęć współpracy i kreatywne podejście do filmu, tak aby każdy najdrobniejszy szczegół został dopracowany a każda ramka obrazu była tak piękna jak to jest tylko możliwe.

Korekcja barwna i procesy kolorystyczne są sercem New Wave Film. Każdy projekt filmowy, niezależnie czy jest to reklama, serial, film fabularny, czy dokumentalny, wymaga współpracy wszystkich filmowców, którzy łączą swoją wyobraźnię, aby opowiedzieć widzom wyjątkową historię. Płaszczyzną owego łączenia jest obraz wyświetlany na ekranie. To tutaj spotykają się wizje i pomysły operatora, reżysera i kolorysty.

Do każdego filmu podchodzimy indywidualnie, ponieważ każda historia jest inna. Przy każdym projekcie naszą przygodę z kolorem zaczynamy już na etapie testów kamerowych, gdzie proponujemy różne rozwiązania techniczne i kreacyjne. Uważamy, że wizualizacje pomysłów są podstawą porozumienia między twórcami, dlatego już na etapie preprodukcji sugerujemy sesje korekcji barwnej, które pomogę odzwierciedlić kolorystyczne idee twórców i wypracować wspólny pomysł na warstwę wizualną filmu.

Stworzony w ten sposób „look” pozwala na większy komfort pracy scenografa, kostiumografa i charakteryzatora oraz wykorzystywany jest na dalszych etapach postprodukcji obrazu – przygotowania LUT’ów na plan zdjęciowy, dailies, czy też jako punkt wyjścia przy właściwej korekcji barwnej.

Do dyspozycji klientów mamy nowoczesną, skalibrowaną salę kinową oraz największy dostępny na rynku monitor referencyjny 4K o przekątnej obrazu 65″.

Czy dołączymy do Twojego projektu na etapie preprodukcji, czy już postprodukcji, zawsze cechuje nas chęć współpracy i kreatywne podejście do filmu, tak aby każdy najdrobniejszy szczegół został dopracowany a każda ramka obrazu była tak piękna jak to jest tylko możliwe.

Wokół New Wave Film gromadzimy wspaniałych artystów, kolorystów, grafików komputerowych i techników. Nasza infrastruktura pozwala nam współpracować z nimi w dowolnym formacie plików i w dowolnej przestrzeni kolorów – rec709, P3, ACES, dzięki czemu kreatywność w procesie kończenia filmu nie jest niczym i nikim ograniczona.

Połączenie wszystkich elementów składających się na ostateczną wersję filmu, ujęcia VFX, dźwięk, czy też subtitling odbywa się pod ścisłym nadzorem naszych techników a wypracowany workflow pozwala na szybkie przeprowadzenie wszystkich procesów przygotowujących skończony film do masteringu.

Wokół New Wave Film gromadzimy wspaniałych artystów, kolorystów, grafików komputerowych i techników. Nasza infrastruktura pozwala nam współpracować z nimi w dowolnym formacie plików i w dowolnej przestrzeni kolorów – rec709, P3, ACES, dzięki czemu kreatywność w procesie kończenia filmu nie jest niczym i nikim ograniczona.

Połączenie wszystkich elementów składających się na ostateczną wersję filmu, ujęcia VFX, dźwięk, czy też subtitling odbywa się pod ścisłym nadzorem naszych techników a wypracowany workflow pozwala na szybkie przeprowadzenie wszystkich procesów przygotowujących skończony film do masteringu.

Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalizującym się w pomocy filmowcom w zdobywaniu wsparcia finansowego w postaci zachęt oraz dotacji od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (PISF). Od wielu lat oferujemy kompleksową pomoc w procesie aplikacji i pozyskiwania środków na produkcję filmów.

Wieloletnie doświadczenie 

Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w aplikowaniu o zachęty oraz dotacje. Dzięki doskonałej znajomości zasad i procedur PISF efektywnie wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu aplikacyjnego.

Wysoka skuteczność

Nasze działania cechuje skuteczność i efektywność. Dzięki wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu osiągamy wysoką skuteczność w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu środków na projekty filmowe.

Kompleksowa obsługa

Zapewniamy kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach procesu aplikacyjnego – od analizy projektu, przez przygotowanie dokumentacji, po monitorowanie aplikacji i finalne rozliczenie projektu. Jesteśmy z naszymi klientami na każdym kroku.

Zakres naszych usług obejmuje:

– Analizę projektu i ocenę kwalifikowalności do uzyskania zachęt i dotacji, 

– Pomoc w przygotowaniu aplikacji i niezbędnej dokumentacji, 

– Współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej na każdym etapie procesu, 

– Monitorowanie postępu aplikacji, 

– Rozliczenie projektu.

Projekty, przy których mieliśmy przyjemność pracować, to m.in.: „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży”, „Der Palast”, „Old People”, „Irena’s Vow”, „A Girl and an Astronaut”, „Perfect Addiction”, „Barbarians” oraz „Deutsche House”. 

Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalizującym się w pomocy filmowcom w zdobywaniu wsparcia finansowego w postaci zachęt oraz dotacji od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (PISF). Od wielu lat oferujemy kompleksową pomoc w procesie aplikacji i pozyskiwania środków na produkcję filmów.

Wieloletnie doświadczenie 

Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w aplikowaniu o zachęty oraz dotacje. Dzięki doskonałej znajomości zasad i procedur PISF efektywnie wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu aplikacyjnego.

Wysoka skuteczność

Nasze działania cechuje skuteczność i efektywność. Dzięki wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu osiągamy wysoką skuteczność w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu środków na projekty filmowe.

Kompleksowa obsługa

Zapewniamy kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach procesu aplikacyjnego – od analizy projektu, przez przygotowanie dokumentacji, po monitorowanie aplikacji i finalne rozliczenie projektu. Jesteśmy z naszymi klientami na każdym kroku.

Zakres naszych usług obejmuje:

– Analizę projektu i ocenę kwalifikowalności do uzyskania zachęt i dotacji, 

– Pomoc w przygotowaniu aplikacji i niezbędnej dokumentacji, 

– Współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej na każdym etapie procesu, 

– Monitorowanie postępu aplikacji, 

– Rozliczenie projektu.

Projekty, przy których mieliśmy przyjemność pracować, to m.in.: „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży”, „Der Palast”, „Old People”, „Irena’s Vow”, „A Girl and an Astronaut”, „Perfect Addiction”, „Barbarians” oraz „Deutsche House”.